1611356400 vs 1434232800 page:aktualnosci
Array ( )

Formualrz Promocyjny

Imię i nazwisko*:
Telefon*:
Email:

Podanie w/w danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi powyższego zgłoszenia. Wysłanie formularza jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystywanie
i przetwarzanie, w tym również w przyszłości, w/w danych osobowych w celach marketingowych i statystycznych przez Porsche Inter Auto Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy
ul. Połczyńskiej 118a, 01-304 Warszawa. Jednocześnie przyjmując do wiadomości, iż przysługuje mi prawo do wglądu, wstrzymania przetwarzania oraz usunięcia w/w danych osobowych.

Magdalena Mądrzak-Kruszona

Magdalena Mądrzak-Kruszona
Specjalista ds. Sprzedaży

tel.: 61 650 15 24
tel. kom.: 606 792 005

magdalena.madrzak@porscheinterauto.pl
Piotr Nowicki

Piotr Nowicki
Kierownik Działu Sprzedaży

tel.: 61 650 15 23
tel. kom.: 692 455 197

piotr.nowicki@porscheinterauto.pl
Mariusz Piórkowski

Mariusz Piórkowski
Specjalista ds. Sprzedaży

tel.: 61 650 15 25
tel. kom.: 797 975 545

mariusz.piorkowski@porscheinterauto.pl

Wróć do Aktualności

2013-08-28

Elektryzujące stoisko Volkswagena podczas IAA 2013

- 53 pojazdy na 8.893 m2 powierzchni stoiska
- Najważniejsze tematy: e-mobilność, 4MOTION, WRC

Poznań, 28 sierpnia 2013 r. - Marka Volkswagen zaprezentuje się w dniach 12 - 22 września podczas 65. Międzynarodowej Wystawy Motoryzacyjnej (IAA) we Frankfurcie nad Menem na stoisku wystawienniczym liczącym niemal 9.000 metrów kwadratowych. Punktem kulminacyjnym będą światowe premiery e-Golfa, nowego Golfa R oraz jeszcze jednego modelu. W centrum prezentacji będą znajdować się obok "Think Blue." tematy takie jak 4MOTION (napęd na wszystkie koła) i WRC (World Rally Championship).

Dominującym tematem będzie "Electrifying". Nie chodzi tutaj jednak wyłącznie o temat e-mobilności, który będzie prezentowany we Frankfurcie między innymi poprzez modele e-Golfa, e-up! oraz XL1, jak i poprzez liczne eksponaty i inscenizacje. Również wystrój stoiska, filmy, elementy pokazu i gadżety reklamowe nawiązują do motywu "Elektryzacji" i powinny oddziaływać emocjonalnie na odwiedzających.

Architektonicznym sercem stoiska wystawienniczego, które zostało urządzone w konwencji "Cloud-Design", stanowi główna scena z ekranem LED o powierzchni 61 metrów kwadratowych. Wzdłuż ekspozycji modeli Volkswagena, które z uwagi na ich napęd są szczególnie ekonomiczne, prowadzi szlak Think Blue. Ściana innowacji dostarczy odwiedzającym cennych informacji dot. zastosowanych w samochodach technologii.

Volkswagen na swoim stoisku zorganizuje w tym roku dodatkowe, wyjątkowe show. Holenderski artysta - kreator innowacyjności Anouk Wipprecht zaprojektował specjalnie na targi kolekcję mody (Fashion Tech), która jest wyjątkowa nie tylko z uwagi na swój design, ale w szczególności z powodu technicznych możliwości interakcji z odwiedzającymi i otoczeniem.

Na stworzenie stoiska targowego zużyto w sumie 150 ton stali. Planowanie i projektowanie rozpoczęto 11 miesięcy temu, stoisko budowane będzie przez 24 dni pracy, wykorzystanych zostanie ponad 2.300 lamp, dla których zostało położonych około 90 kilometrów kabli.

Dane i fakty dotyczące stoiska Volkswagena na IAA 2013

- Miejsce: Tereny targowe Frankfurt, hala 3.0
- Powierzchnia stoiska: 8.893 m2
- Długość i szerokość stoiska: 114,50 x 78,00 metrów
- Początek budowy: 14.08.2013
- Czas budowy stoiska: 24 dni
- Zabudowana przestrzeń: 15.500 m3
- Wysokość fasady: do 7,50 m
- Podłoga szklana: ok. 6.000 m2
- Wykładzina: 2.125 m2
- Całkowita ilość lamp: ok. 2350 o całkowitej mocy 1,7 megawatów, długość kabli ok. 90 km
- Powierzchnia ekranów LED: ponad 140 m2, w tym duży ekran LED o powierzchni 61 m2 na głównej scenie
- Samochody: 53
- Liczba organizatorĂłw i hostess: ok. 140
- Okres planowania: 11 miesięcy
- Architekci/kreatorzy: 18
- Architektoniczne główne atrakcje: fasada Cloud, ściana innowacji, główna scena

źródło: bank prasowy