1611788400 vs 1434232800 page:aktualnosci
Array ( )

Formualrz Promocyjny

Imiŕ i nazwisko*:
Telefon*:
Email:

Podanie w/w danych jest dobrowolne, ale niezbŕdne do obs│ugi powy┐szego zg│oszenia. Wys│anie formularza jest rˇwnoznaczne z wyra┐eniem zgody na wykorzystywanie
i przetwarzanie, w tym rˇwnie┐ w przysz│oÂci, w/w danych osobowych w celach marketingowych i statystycznych przez Porsche Inter Auto Polska Sp. z o.o. z siedzib▒ przy
ul. Po│czy˝skiej 118a, 01-304 Warszawa. JednoczeÂnie przyjmuj▒c do wiadomoÂci, i┐ przys│uguje mi prawo do wgl▒du, wstrzymania przetwarzania oraz usuniŕcia w/w danych osobowych.

Magdalena M▒drzak-Kruszona

Magdalena M▒drzak-Kruszona
Specjalista ds. Sprzeda┐y

tel.: 61 650 15 24
tel. kom.: 606 792 005

magdalena.madrzak@porscheinterauto.pl
Piotr Nowicki

Piotr Nowicki
Kierownik Dzia│u Sprzeda┐y

tel.: 61 650 15 23
tel. kom.: 692 455 197

piotr.nowicki@porscheinterauto.pl
Mariusz Piˇrkowski

Mariusz Piˇrkowski
Specjalista ds. Sprzeda┐y

tel.: 61 650 15 25
tel. kom.: 797 975 545

mariusz.piorkowski@porscheinterauto.pl

Wr├│─ç do Aktualno┼Ťci

2015-07-30

Golf Alltrack

- Jazda po rekord: Latvala/Anttila zwyci─Ö┼╝aj─ů w najszybszym rajdzie w historii
- Na ka┼╝d─ů drog─Ö: Golf Alltrack z nap─Ödem na wszystkie ko┼éa i stylistyk─ů samochodu terenowego
- Mocne silniki: nowy TSI o mocy 180 KM i trzy TDI o mocy od 110 KM do 184 KM

Dziesi─Ö─ç wa┼╝nych fakt├│w dotycz─ůcych nowego Golfa Alltracka:
1. Samoch├│d osobowy i SUV w jednym: nowy Golf Alltrack technicznie i optycznie ┼é─ůczy ┼Ťwiat onroad i offroad.
2. Wszechstronny Golf Alltrack, podobnie jak wi─Ökszy Passat Alltrack, stawia na praktyczne nadwozie Variant.
3. Seryjnie ze stałym napędem na wszystkie koła 4MOTION.
4. Funkcja profilu jazdy Offroad i zwi─Ökszony o 20 mm prze┼Ťwit poprzeczny poprawiaj─ů zdolno┼Ťci pokonywania terenu.
5. Silniki o mocy 81 kW/110 KM (TDI), 110 kW/150 KM (TDI), 132 kW/180 KM (TSI) i 135 kW/184 KM (TDI).
6. Wersje 180 KM TSI i 184 KM TDI wyposa┼╝one seryjnie w automatyczn─ů, 6-biegow─ů przek┼éadni─Ö DSG.
7. Charakterystyczna stylistyka przodu i tyłu nadwozia oraz poszerzone nadkola i progi.
8. Specjalne materia┼éy i aplikacje we wn─Ötrzu podkre┼Ťlaj─ů terenowy charakter.
9. Golf Alltrack od 107.190 PLN (1.6 TDI 110 KM 4Motion)
10. Golf Alltrack porusza si─Ö seryjnie na 17-calowych obr─Öczach ze stopu metali lekkich i oponach 205/55.

Passatem Alltrackiem Volkswagen zamkn─ů┼é w 2012 roku luk─Ö mi─Ödzy ┼Ťwiatem onroad i offroad. Teraz najwi─Ökszy niemiecki producent samochod├│w Golfem Alltrackiem przeni├│s┼é t─Ö koncepcj─Ö na kolejn─ů klas─Ö aut. Techniczne i optyczne cechy charakterystyczne Golfa Alltracka to seryjny nap─Öd na wszystkie ko┼éa 4MOTION, wi─Ökszy prze┼Ťwit poprzeczny, nadwozie chronione nak┼éadkami poszerzaj─ůcymi nadkola i progi, nowe zderzaki i wiele innych, specjalnych element├│w na zewn─ůtrz i wewn─ůtrz. Do wyboru dla Golfa Alltracka jest jeden silnik benzynowy (TSI) i trzy silniki wysokopr─Ö┼╝ne (TDI) - wszystkie z bezpo┼Ťrednim wtryskiem paliwa i turbodo┼éadowaniem. Nowo┼Ťci─ů w ofercie Golfa jest silnik 1.8 TSI o mocy 132 kW/180 KM. Jako TDI, Golf Alltrack oferowany jest z silnikami o mocy 81 kW/110 KM (1.6 TDI), 110 kW/150 KM (2.0 TDI) i 135 kW/184 KM (2.0 TDI). Wersje 180 KM TSI i 184 KM TDI seryjnie przenosz─ů moc na wszystkie ko┼éa przez 6-biegow─ů przek┼éadni─Ö dwusprz─Ög┼éow─ů (DSG).

4MOTION - Stały napęd na wszystkie koła

Golf Alltrack zosta┼é zaprojektowany tak, aby doskonale sprawdza┼é si─Ö zar├│wno na utwardzonych drogach, jak i w terenie. Podstaw─Ö stanowi nap─Öd na wszystkie ko┼éa 4MOTION, kt├│ry wyposa┼╝ony w sprz─Ög┼éo Haldex najnowszej generacji, aktywuje si─Ö jeszcze zanim wyst─ůpi po┼Ťlizg, w zwi─ůzku z czym utrata trakcji jest prawie wykluczona.
4MOTION wykorzystuje przy tym ustawienia wst─Öpne zale┼╝ne od aktualnej sytuacji. Przy niewielkim obci─ů┼╝eniu nap─Ödzana jest przede wszystkim przednia o┼Ť, tylna o┼Ť jest od┼é─ůczona. Takie ustawienie podstawowe pozwala obni┼╝y─ç zu┼╝ycie paliwa. W razie konieczno┼Ťci tylna o┼Ť jest do┼é─ůczana p┼éynnie w ci─ůgu u┼éamka sekundy przez sprz─Ög┼éo Haldex 5. generacji uruchamiane elektrohydrauliczn─ů pomp─ů olejow─ů. Modu┼é sterowania w spos├│b ci─ůg┼éy oblicza idealny moment nap─Ödowy dla tylnej osi i poprzez pomp─Ö olejow─ů odpowiednio zamyka lub otwiera sprz─Ög┼éo wielop┼éytkowe.
W razie potrzeby na tyln─ů o┼Ť mo┼╝e by─ç skierowane prawie 100 procent momentu nap─Ödowego.

EDS i XDS+. R├│wnolegle do sprz─Ög┼éa Haldex dzia┼éaj─ůcego jako blokada pod┼éu┼╝na, elektroniczna blokada mechanizmu r├│┼╝nicowego EDS zintegrowana z elektronicznym systemem stabilizacji toru jazdy ESC przejmuje na siebie funkcj─Ö blokad poprzecznych obu osi. Ponadto Golf Alltrack jest wyposa┼╝ony na przedniej i tylnej osi w dodatkow─ů funkcj─Ö XDS+, kt├│ra przy szybkim pokonywaniu zakr─Öt├│w przyhamowuje wewn─Ötrzne ko┼éa i optymalizuje zachowanie si─Ö samochodu. Gdy tylko system elektroniczny stwierdzi, ┼╝e wewn─Ötrzne ko┼éa na zakr─Öcie s─ů zbyt odci─ů┼╝one, hydraulika ESC wytworzy na danym kole odpowiednie ci┼Ťnienie hamowania, zapewniaj─ůce optymaln─ů trakcj─Ö.

Zawieszenie i profil jazdy Offroad. Dzi─Öki po┼é─ůczeniu podwy┼╝szonego o 20 mm prze┼Ťwitu, profilu jazdy Offroad i nap─Ödu na wszystkie ko┼éa 4MOTION, Golf Alltrack wykazuje poza utwardzonymi drogami w┼éa┼Ťciwo┼Ťci, kt├│re na og├│┼é przypisywane s─ů SUVom. Profil Offroad aktywuje funkcj─Ö asystenta zjazdu ze wzniesie┼ä (utrzymuje sta┼é─ů pr─Ödko┼Ť─ç przy zjazdach), zmienion─ů charakterystyk─Ö peda┼éu przyspieszenia oraz terenow─ů konfiguracj─Ö systemu ABS (odpowiednia cz─Östotliwo┼Ť─ç hamowania powoduje tworzenie si─Ö klina szutru przed ko┼éami). Golf Alltrack oferuje nie tylko dobre w┼éa┼Ťciwo┼Ťci w terenie i dodatkowe bezpiecze┼ästwo czynne, lecz tak┼╝e idealnie nadaje si─Ö do holowania przyczepy o masie do 2000 kg (z hamulcem, przy nachyleniu 12%).

Silniki

1.8 TSI o mocy 180 KM. Po raz pierwszy Volkswagen oferuje w Golfie silnik 1.8 TSI o mocy 132 kW/180 KM (od 4500 obr./min). Ta czterocylindrowa jednostka z turbodo┼éadowaniem i bezpo┼Ťrednim wtryskiem doskonale nadaje si─Ö do zastosowania w Golfie Alltracku, poniewa┼╝ ju┼╝ od 1350 obr./min rozwija wysoki maksymalny moment obrotowy 280 Nm i utrzymuje go na tym poziomie do 4500 obr./min. Golf Alltrack 1.8 TSI jest seryjnie wyposa┼╝ony w 6-biegow─ů przek┼éadni─Ö dwusprz─Ög┼éow─ů (DSG), rozwija pr─Ödko┼Ť─ç do 217 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 7,8 sekundy. Przy takich warto┼Ťciach zadziwiaj─ůco niskie jest jego zu┼╝ycie paliwa: 6,6 l/100 km (155 g/km CO2).

1.6 TDI o mocy 81 kW/110 KM. Silniki wysokopr─Ö┼╝ne z turbodo┼éadowaniem w Golfie Alltracku to modele z serii EA288. Zaprezentowane po raz pierwszy w aktualnym Golfie si├│dmej generacji, czterocylindrowe jednostki z systemem wtrysku Common Rail nale┼╝─ů do najbardziej efektywnych silnik├│w na ┼Ťwiecie. Mimo r├│┼╝nej pojemno┼Ťci i mocy, maj─ů wsp├│lne najwa┼╝niejsze modu┼éy, mi─Ödzy innymi podzespo┼éy wp┼éywaj─ůce na emisj─Ö spalin, jak uk┼éad wtryskowy, turbodo┼éadowanie i ch┼éodzenie powietrza do┼éadowuj─ůcego wewn─ůtrz modu┼éu rury dolotowej. Zastosowany zosta┼é tak┼╝e nowoczesny system recyrkulacji spalin. Kolejne rozwi─ůzania techniczne to katalizator oksydacyjny, filtr cz─ůstek sta┼éych i katalizator zasobnikowy NOx. Najmniejszym z wysokopr─Ö┼╝nych silnik├│w Golfa Alltracka jest TDI o pojemno┼Ťci 1598 cm3 i mocy 81 kW/110 KM, zu┼╝ywaj─ůcy zaledwie 4,8 l/100 km (emisja CO2 124 g/km). Maksymalna moc jest dost─Öpna mi─Ödzy 3200 a 4000 obr./min, a maksymalny moment obrotowy 250 Nm - mi─Ödzy 1500 a 3000 obr./min. Golf Alltrack 1.6 TDI z tym silnikiem i manualn─ů skrzyni─ů bieg├│w przyspiesza do 100 km/h w 12,1 sekundy i rozwija pr─Ödko┼Ť─ç maksymaln─ů 187 km/h.

2.0 TDI o mocy 150 KM. Kolejnym silnikiem w Golfie Alltracku jest TDI o pojemno┼Ťci 1968 cm3 i mocy 110 kW/150 KM, zu┼╝ywaj─ůcy ┼Ťrednio tylko 4,9 l/100 km (127 g/km CO2). Wersja ta jest seryjnie ┼é─ůczona z manualn─ů, 6-biegow─ů przek┼éadni─ů. Dwulitrowy TDI posiada dwa wa┼éki wyr├│wnuj─ůce, dzi─Öki czemu pracuje wyj─ůtkowo spokojnie. Maksymaln─ů moc rozwija mi─Ödzy 3500 a 4000 obr./min, ju┼╝ od 1750 obr./min oddaje do dyspozycji maksymalny moment obrotowy 340 Nm (do 3000 obr./min). Golf Alltrack 2.0 TDI rozwija pr─Ödko┼Ť─ç 207 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 8,9 sekundy.

2.0 TDI o mocy 184 KM. Z moc─ů 135 kW/184 KM (przy 3500 - 4000 obr./min) Golf Alltrack 2.0 TDI nale┼╝y do najmocniejszych wysokopr─Ö┼╝nych kombi w swojej klasie. Jego dwulitrowy silnik z turbodo┼éadowaniem wysy┼éa ju┼╝ przy 1750 obr./min 380 Nm momentu obrotowego do seryjnej, 6-biegowej przek┼éadni DSG. Warto┼Ť─ç ta utrzymuje si─Ö na sta┼éym poziomie do 3250 obr./min. Warto┼Ťci mocy i momentu obrotowego oraz nap─Öd na wszystkie ko┼éa nie tylko optymalizuj─ů w┼éa┼Ťciwo┼Ťci terenowe, lecz tak┼╝e pozwalaj─ů na holowanie przyczepy o masie 2000 kg (z hamulcem, przy pochyleniu 12%).

Silnik TDI gwarantuje tak┼╝e sportowe osi─ůgi: sprint do 100 km/h trwa 7,8 sekundy, a pr─Ödko┼Ť─ç maksymalna wynosi 219 km/h. Golf Alltrack 2.0 TDI zu┼╝ywa przy tym zaledwie 5,0 l/100 km (132 g/km CO2).

Wygl─ůd zewn─Ötrzny

Sylwetka. Podwy┼╝szone o 20 mm nadwozie Golfa Alltracka jest takie samo, jak w Golfie Variant, posiada jednak kilka charakterystycznych element├│w. Patrz─ůc z boku mo┼╝na natychmiast zauwa┼╝y─ç czarne nak┼éadki poszerzaj─ůce nadkola, znajduj─ůce swoj─ů kontynuacj─Ö nad progami i w dolnej cz─Ö┼Ťci nowych zderzak├│w. Progi pokryte matowym, srebrnym lakierem s─ů wysuni─Öte na zewn─ůtrz i pe┼éni─ů jednocze┼Ťnie funkcj─Ö ochronn─ů. W oczy rzucaj─ů si─Ö tak┼╝e 17-calowe obr─Öcze ze stopu metali lekkich Valley, zaprojektowane specjalnie dla Volkswagen├│w w wersji Alltrack (lub opcjonalne, 18-calowe obr─Öcze ze stopu metali lekkich Canyon), srebrne obudowy lusterek zewn─Ötrznych, logo "Alltrack" na b┼éotnikach, chromowana, matowa listwa pod bocznymi szybami oraz anodowane, srebrne relingi dachowe.

Prz├│d i ty┼é nadwozia. Charakterystyczny prz├│d nadwozia Golfa Alltracka wyr├│┼╝nia w─ůska, poprzeczna listwa w os┼éonie ch┼éodnicy w kolorze chromu z po┼éyskiem, poprowadzona a┼╝ do reflektor├│w. Os┼éona ch┼éodnicy o strukturze plastra miodu z chromowanym logo "Alltrack" ma kolor czarny matowy. Dolny wlot powietrza w zupe┼énie nowym zderzaku r├│wnie┼╝ przykryty jest kratk─ů o strukturze plastra miodu. Kolejnym elementem charakterystycznym jest wyra┼║na poprzeczna listwa w kolorze srebrnym matowym, rozci─ůgaj─ůca si─Ö przez ca┼é─ů szeroko┼Ť─ç zderzaka obejmuj─ůc po bokach seryjne reflektory przeciwmgielne (ze zintegrowanymi ┼Ťwiat┼éami do┼Ťwietlaj─ůcymi zakr─Öty). U do┼éu wyra┼║nie widoczna jest srebrna, matowa os┼éona podwozia. R├│wnie┼╝ tylny zderzak z ciemnoczerwonymi ┼Ťwiat┼éami i srebrn─ů os┼éon─ů podwozia ma form─Ö zarezerwowan─ů tylko dla Golfa Alltracka. Wersj─Ö TSI 180 KM mo┼╝na rozpozna─ç po chromowanych ko┼äc├│wkach uk┼éadu wydechowego, umieszczonych z prawej i lewej strony; wersje TDI maj─ů jedn─ů podw├│jn─ů, chromowan─ů rur─Ö wydechow─ů z lewej strony.

Wn─Ötrze

Ekskluzywne wyposa┼╝enie. Ze sportowo-terenowym charakterem Golfa Alltracka koresponduje doskonale wyposa┼╝one wn─Ötrze. O jego stylu decyduj─ů na przyk┼éad takie elementy, jak kierownica i ga┼éka d┼║wigni zmiany bieg├│w obszyte sk├│r─ů, specyficzna tapicerka z logo "Alltrack" na oparciach przednich foteli, aplikacje Dark Magnesium (na konsoli ┼Ťrodkowej i tablicy rozdzielczej) oraz Track (na poszyciu drzwi), a tak┼╝e o┼Ťwietlenie Ambiente w poszyciu drzwi. Do wyposa┼╝enia seryjnego nale┼╝─ů r├│wnie┼╝: automatyczna klimatyzacja Climatronic, diodowe lampki do czytania z przodu i z ty┼éu, o┼Ťwietlenie w przestrzeni wok├│┼é n├│g z przodu oraz system rozpoznaj─ůcy zm─Öczenie kierowcy. Kolejne przyci─ůgaj─ůce uwag─Ö elementy to chromowana listwa z logo 4MOTION na pokrywie schowka w konsoli ┼Ťrodkowej, listwy na progach przy przednich drzwiach ze stali nierdzewnej z logo Alltrack oraz chromowane aplikacje przy prze┼é─ůcznikach i przyciskach. Sportowy styl wprowadzaj─ů (opcjonalna) czarna podsufitka wraz z czarnym poszyciem g├│rnej cz─Ö┼Ťci s┼éupk├│w oraz peda┼éy i podparcie pod lew─ů nog─Ö ze stali nierdzewnej.

Przestronno┼Ť─ç. Tak jak ka┼╝dy Golf Variant, tak┼╝e nowy Golf Alltrack jest bardzo przestronny. Nawet z pi─Öcioma doros┼éymi pasa┼╝erami pojemno┼Ť─ç baga┼╝nika wynosi 605 litr├│w (przy za┼éadunku do oparcia tylnych siedze┼ä). Je┼╝eli przestrze┼ä baga┼╝owa (szeroko┼Ť─ç w najw─Ö┼╝szym miejscu: 1003 mm, wysoko┼Ť─ç w najni┼╝szym miejscu: 936 mm) zostanie powi─Ökszona do opar─ç przednich foteli, pojemno┼Ť─ç - przy za┼éadunku po dach - wynosi 1620 litr├│w. D┼éugo┼Ť─ç przestrzeni baga┼╝owej do tylnej kanapy to 1055 mm, do opar─ç przednich foteli: 1831 mm.

Baga┼╝nik. Pod┼éog─Ö baga┼╝nika mo┼╝na ustawi─ç na r├│┼╝nych wysoko┼Ťciach lub bez problemu ca┼ékowicie wyj─ů─ç. Seryjn─ů rolet─Ö przes┼éaniaj─ůc─ů baga┼╝nik, podobnie jak siatk─Ö oddzielaj─ůc─ů baga┼╝nik od przestrzeni pasa┼╝erskiej, mo┼╝na schowa─ç pod pod┼éog─ů, je┼╝eli jest niepotrzebna. Praktyczna jest funkcja zdalnego zwalniania blokady opar─ç tylnych siedze┼ä dzielonych w stosunku 60:40 oraz ich sk┼éadania. S┼éu┼╝y do tego d┼║wignia w bocznych ┼Ťcianach baga┼╝nika. Po jej zwolnieniu oparcia automatycznie pochylaj─ů si─Ö do przodu i tworz─ů prawie jedn─ů p┼éaszczyzn─Ö z pod┼éog─ů baga┼╝nika.

źródło: bank prasowy