1611010800 vs 1434232800 page:aktualnosci
Array ( )

Formualrz Promocyjny

Imię i nazwisko*:
Telefon*:
Email:

Podanie w/w danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi powyższego zgłoszenia. Wysłanie formularza jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystywanie
i przetwarzanie, w tym również w przyszło¶ci, w/w danych osobowych w celach marketingowych i statystycznych przez Porsche Inter Auto Polska Sp. z o.o. z siedzib± przy
ul. Połczyńskiej 118a, 01-304 Warszawa. Jednocze¶nie przyjmuj±c do wiadomo¶ci, iż przysługuje mi prawo do wgl±du, wstrzymania przetwarzania oraz usunięcia w/w danych osobowych.

Magdalena M±drzak-Kruszona

Magdalena M±drzak-Kruszona
Specjalista ds. Sprzedaży

tel.: 61 650 15 24
tel. kom.: 606 792 005

magdalena.madrzak@porscheinterauto.pl
Piotr Nowicki

Piotr Nowicki
Kierownik Działu Sprzedaży

tel.: 61 650 15 23
tel. kom.: 692 455 197

piotr.nowicki@porscheinterauto.pl
Mariusz Piórkowski

Mariusz Piórkowski
Specjalista ds. Sprzedaży

tel.: 61 650 15 25
tel. kom.: 797 975 545

mariusz.piorkowski@porscheinterauto.pl

Wróć do Aktualności

2014-12-29

Polo GTI

- Rozwijający prędkość 236 km/h Polo GTI z DSG spala tylko 5,6 l/100 km
- Nowe Polo GTI wchodzi na rynek z silnikiem TSI o mocy 192 KM i opcjonalnym zawieszeniem Sport Select
- Najnowsza wersja Polo GTI będzie oferowana z manualną skrzynią biegów i z DSG

Dziesięć ważnych faktów dotyczących nowego Polo GTI:

1. Z mocÄ… 141 kW/192 KM silnika 1.8 TSI, nowe Polo GTI jest o 9 kW/12 KM mocniejsze, niĹĽ jego poprzednik.
2. Alternatywnie do 7-biegowej DSG dostępny będzie ponownie wariant z manualną, 6-biegową przekładnią (w Polsce w terminie późniejszym).
3. Typowe dla GTI osiągi: od 0 do 100 km/h w 6,7 sekundy, prędkość maksymalna 236 km/h.
4. Nowe Polo GTI rozwija moment obrotowy 320 Nm.
5. Opcjonalne zawieszenie Sport Select (elektronicznie regulowane amortyzatory) ze Sport Performance.
6. Styl GTI: charakterystyczne zderzaki, osłona chłodnicy i reflektory z typowym, czerwonym paskiem, podkreślone progi, specjalny tylny spojler, 17-calowe obręcze ze stopu metali lekkich.
7. Pierwsze Polo GTI z opcjonalnymi reflektorami głównymi LED.
8. Sportowa kierownica, zestaw wskaĹşnikĂłw i fotele sportowe Top w stylu Golfa GTI.
9. Nowe Polo GTI kontynuuje zainicjowanÄ… w 1985 roku przez Polo G40 seriÄ™ mocnych samochodĂłw kompaktowych.
10. Sprzedaż w Polsce już się rozpoczęła.

Poznań, grudzień 2014 r. - Z mocą 141 kW/192 KM (o 12 KM większą, niż poprzednik) nowe Polo GTI pod względem osiągów nawiązuje do najmocniejszego jak na razie seryjnego Polo w historii: R WRC - przystosowanej do ruchu po drogach publicznych wersji Polo, którą Volkswagen Motorsport zdobył w 2013 roku rajdowe mistrzostwo świata i obronił ten tytuł w 2014 roku.

Teraz ponownie z manualną skrzynią biegów. Nowe Polo GTI rozwija prędkość 236 km/h i brakuje mu tylko 7 km/h do mocniejszego (162 kW/220 KM) i wyprzedanego już Polo R WRC. Podczas gdy poprzednie Polo GTI było oferowane wyłącznie z automatyczną przekładnią dwusprzęgłową, nowy sportowy model będzie ponownie dostępny ze skrzynią manualną (w Polsce w terminie późniejszym). Z każdym z wariantów przekładni nowe Polo GTI przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,7 sekundy - różnica w porównaniu z Polo R WRC wynosi tyle, co mrugnięcie okiem: 0,3 sekundy. O wyjątkowej efektywności nowego Polo GTI świadczą jego wartości spalania: 5,6 l/100 km (129 g/km CO2) z 7-biegową DSG, 6,0 l/100 km (139 g/km CO2) z 6-biegową skrzynią manualną. Pod tym względem Polo R WRC (7,5 l/100 km) musi uznać wyższość nowego Polo GTI.

Zdradzająca siłę stylistyka, typowe elementy GTI. Nowe zderzaki, mocno zaznaczone progi, logo GTI na przednim błotniku i typowe elementy GTI, jak czerwony pas na charakterystycznej osłonie chłodnicy i w zderzakach podkreślają dynamikę nadwozia. Po raz pierwszy Polo GTI będzie dostępne opcjonalnie z diodowymi światłami mijania, drogowymi i dziennymi. Kolejnym elementem akcentującym sportowy charakter Polo GTI są nowe obręcze ze stopu metali lekkich w stylistyce GTI (rozmiar 7,5 J x 17), za którymi widoczne są czerwone zaciski hamulców, oraz seryjne sportowe zawieszenie. Z tym dynamicznym wizerunkiem harmonizuje tylny spojler GTI, ciemnoczerwone światła tylne, czarny dyfuzor i chromowane podwójne końcówki układu wydechowego.

Wnętrze i wyposażenie. Charakterystyczny, czerwony kolor GTI pojawia się także w sportowym wnętrzu. Zaadaptowaną z Golfa GTI sportową kierownicę obszytą skórą, gałkę dźwigni zmiany biegów i dźwignię hamulca ręcznego zdobią czerwone, kontrastowe szwy; dywaniki są obszyte czerwoną lamówką. Na kierowcę i siedzącego obok niego pasażera czekają sportowe fotele Top z regulacją wysokości. Środkowa część siedzeń pokryta jest charakterystyczną tkaniną Clark (powierzchnie zewnętrzne w kolorze czarnym z czerwonymi szwami). Dynamiczną stylistykę wnętrza uzupełnia nowy zestaw wskaźników w stylu GTI, czarna podsufitka i nakładki na pedały w stylistyce aluminium. Do wyposażenia seryjnego należą także aktywny tłumik Soundaktor, system rozpoznawania zmęczenia kierowcy, system automatycznie hamujący samochód po zderzeniu, klimatyzacja, multifunkcyjna kierownica oraz radio Composition Touch.

Nowe systemy Infotainment. NowÄ… koncepcjÄ™ wprowadzono rĂłwnieĹĽ do systemĂłw Infotainment aktualnego Polo GTI. W zaleĹĽnoĹ›ci od wersji, oferujÄ… one takie funkcje, jak Bluetooth Audio Streaming, czujniki zbliĹĽeniowe czy powiÄ™kszanie map w trybie nawigacji przy uĹĽyciu dwĂłch palcĂłw. Wszystkie cztery systemy - Composition Touch (seryjny), Composition Colour, Composition Media i Discover Media mogÄ… odbierać nadawane cyfrowo programy radiowe. MirrorLink™ pozwala na obsĹ‚ugÄ™ specjalnych aplikacji smartfona przy uĹĽyciu ekranu dotykowego systemu Infotainment.

Zawieszenie Sport Select i ESC Sport. Po raz pierwszy Volkswagen oferuje dla Polo GTI elektronicznie regulowane amortyzatory. Są one podstawowym elementem nowego, opcjonalnego zawieszenia Sport Select, oferowanego w GTI zawsze w połączeniu ze Sport Performance Kit (możliwość wyboru przyciskiem bardziej sportowych ustawień różnych parametrów). Naturalnie nowe Polo GTI jest wyposażone seryjnie w elektroniczny program kontroli stabilności toru jazdy ESC, którego sposób działania można odpowiednio zmienić na potrzeby jazdy na torze wyścigowym.

źródło: bank prasowy