1611788400 vs 1434232800 page:aktualnosci
Array ( )

Formualrz Promocyjny

Imię i nazwisko*:
Telefon*:
Email:

Podanie w/w danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi powyższego zgłoszenia. Wysłanie formularza jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystywanie
i przetwarzanie, w tym również w przyszło¶ci, w/w danych osobowych w celach marketingowych i statystycznych przez Porsche Inter Auto Polska Sp. z o.o. z siedzib± przy
ul. Połczyńskiej 118a, 01-304 Warszawa. Jednocze¶nie przyjmuj±c do wiadomo¶ci, iż przysługuje mi prawo do wgl±du, wstrzymania przetwarzania oraz usunięcia w/w danych osobowych.

Magdalena M±drzak-Kruszona

Magdalena M±drzak-Kruszona
Specjalista ds. Sprzedaży

tel.: 61 650 15 24
tel. kom.: 606 792 005

magdalena.madrzak@porscheinterauto.pl
Piotr Nowicki

Piotr Nowicki
Kierownik Działu Sprzedaży

tel.: 61 650 15 23
tel. kom.: 692 455 197

piotr.nowicki@porscheinterauto.pl
Mariusz Piórkowski

Mariusz Piórkowski
Specjalista ds. Sprzedaży

tel.: 61 650 15 25
tel. kom.: 797 975 545

mariusz.piorkowski@porscheinterauto.pl

Wróć do Aktualności

2016-01-04

Robert Korzeniowski - 4-krotny mistrz olimpijski - przesiada siÄ™ do nowego Passata Alltracka

Poznań, 4 stycznia 2016 - Robert Korzeniowski, 4-krotny złoty medalista olimpijski w chodzie, po półrocznej przygodzie ze 190-konnym Passatem Variantem przesiada się do najnowszej wersji Samochodu Roku 2015 - Passata Alltracka.

"Stały napęd na cztery koła 4MOTION oraz powiększony prześwit i tryb jazdy Offroad czynią z Passata Alltracka wszechstronne auto, którego potrzebuję na co dzień. Nie jestem już zawodowym sportowcem, ale wciąż bardzo aktywnie spędzam czas wolny - zimą jeżdżę na nartach, latem biegam w górach lub nad morzem. Zawsze zabieram ze sobą sporo sprzętu sportowego, więc bagażnik o pojemności ponad 600 l wpisuje się w moje potrzeby transportowe." - powiedział jedyny polski olimpijczyk, który zdobywał medale na trzech kolejnych olimpiadach.

Alltrack to znacznie więcej niż bogato wyposażony Passat Variant, dlatego wersja ta zajmuje w gamie Volkswagena osobne miejsce. Samochód wyróżnia się nie tylko wyglądem zewnętrznym - ma inne zderzaki (z przodu z charakterystycznymi reflektorami przeciwmgłowymi, z tyłu z zaznaczonymi pokaźnymi końcówkami układu wydechowego), jego silnik chroni od spodu wytrzymała osłona, lusterka zewnętrzne mają obudowy w kolorze matowego chromu, a relingi dachowe są oksydowane na srebrno. Ponadto, do wyposażenia seryjnego Passata Alltracka należą 17-calowe obręcze kół ze stopów metali lekkich oraz osłony nadkoli i progów.

Najnowsza wersja Samochodu Roku 2015 wyróżnia się również bardzo bogatym wyposażeniem seryjnym i ekskluzywnym wykończeniem wnętrza. Do wyposażenia każdego Alltracka należą, między innymi: wybór profilu jazdy (Eco, Normal, Sport, Offroad), aktywny system ochrony pasażerów PreCrash (w przypadku niebezpieczeństwa kolizji automatycznie domyka szyby i szklany dach oraz wstępnie napina pasy bezpieczeństwa), system Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania, system stabilizacji toru jazdy ESP, system automatycznego hamowania po kolizji, sygnalizacja spadku ciśnienia powietrza w oponach, 3-strefowa, automatyczna klimatyzacja Climatronic, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, czujniki - deszczu i zmierzchu z automatycznym włączeniem świateł, system Keyless Go (bezkluczykowy dostęp do auta i uruchamiania silnika), system radiowy Composition Colour (z kolorowym i wielofunkcyjnym ekranem dotykowym i z 8 głośnikami), komputer pokładowy z kolorowym wyświetlaczem MFA Premium, system rekuperacji odzyskujący energię podczas hamowania oraz system Start-Stop wyłączający silnik podczas postoju.

Passat Alltrack jest wyposażony w napęd na cztery koła 4MOTION. Kierowca do dyspozycji ma także tryb Offroad. Po naciśnięciu jednego przycisku - wszystkie systemy asystujące oraz układ sterowania pracą silnika dostosowują się do wymagań jazdy terenowej.

Do napędu Passata Alltracka może służyć jeden z czterech mocnych i oszczędnych silników - benzynowy turbodoładowany TSI o mocy 220 KM lub turbodiesel TDI oferowany w trzech wariantach mocy (150 KM, 190 KM i 240 KM). Najmocniejsza jednostka napędowa TDI dysponuje momentem obrotowym o wartości aż 500 Nm i jest to najwyższy moment obrotowy, jakim kiedykolwiek dysponował silnik w Passacie. Jedynie najsłabsza odmiana silnika TDI współpracuje z 6-biegową przekładnią mechaniczną. Wszystkie pozostałe jednostki napędowe seryjnie są łączone z automatyczną dwusprzęgłową skrzynią biegów DSG o 6 lub 7 przełożeniach.

źródło: bank prasowy