1611010800 vs 1434232800 page:aktualnosci
Array ( )

Formualrz Promocyjny

Imię i nazwisko*:
Telefon*:
Email:

Podanie w/w danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi powyższego zgłoszenia. Wysłanie formularza jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystywanie
i przetwarzanie, w tym również w przyszłości, w/w danych osobowych w celach marketingowych i statystycznych przez Porsche Inter Auto Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy
ul. Połczyńskiej 118a, 01-304 Warszawa. Jednocześnie przyjmując do wiadomości, iż przysługuje mi prawo do wglądu, wstrzymania przetwarzania oraz usunięcia w/w danych osobowych.

Magdalena Mądrzak-Kruszona

Magdalena Mądrzak-Kruszona
Specjalista ds. Sprzedaży

tel.: 61 650 15 24
tel. kom.: 606 792 005

magdalena.madrzak@porscheinterauto.pl
Piotr Nowicki

Piotr Nowicki
Kierownik Działu Sprzedaży

tel.: 61 650 15 23
tel. kom.: 692 455 197

piotr.nowicki@porscheinterauto.pl
Mariusz Piórkowski

Mariusz Piórkowski
Specjalista ds. Sprzedaży

tel.: 61 650 15 25
tel. kom.: 797 975 545

mariusz.piorkowski@porscheinterauto.pl

Wróć do Aktualności

2013-11-20

Studyjny twin up! - miejskie auto z hybrydą plug-in

Volkswagen prezentuje podczas Tokio Motor Show studyjnego twin up!. Czteroosobowe auto z systemem hybrydowym plug-in zuĹźywa w cyklu mieszanym 1,1 litra paliwa na 100 kilometrĂłw.

Największy europejski producent samochodów konsekwentnie rozszerza paletę modeli z alternatywnymi napędami. Podczas najważniejszych azjatyckich targów motoryzacyjnych w Tokio Volkswagen prezentuje studyjny model twin up! - pierwszą hybrydową wersję popularnego miejskiego modelu up!. Części systemu napędowego - silnik wysokoprężny, silnik elektryczny i przekładnia dwusprzęgłowa DSG - są takie same, jak w najoszczędniejszym samochodzie świata, w XL1.

Z przodu w twin up! znajduje się układ napędowy o mocy systemowej 55 kW. Składa się on z 0,8-litrowego TDI (35 kW), silnika elektrycznego (35 kW), 7-biegowej DSG i układu elektroniki mocy. Z tyłu, pod tylną kanapą i bagażnikiem, umieszczono baterię litowo-jonową o pojemności 8,6 kWh, akumulator 12V dla sieci elektrycznej samochodu oraz zbiornik paliwa o pojemności 33 litrów. Studyjny model zużywa w znormalizowanym cyklu mieszanym NEFZ tylko 1,1 l/100 km, co odpowiada emisji CO2 na poziomie 27 g/km. Z napędem czysto elektrycznym twin up! może przejechać 50 kilometrów i nie wymaga od kierowcy żadnych kompromisów. Przyspiesza do 60 km/h w 8,8 sekundy, w trybie hybrydowym rozwija prędkość maksymalną 140 km/h. Moment obrotowy twin up! jest bardzo wysoki jak na mały samochód - wynosi 215 Nm. Kierowca decyduje przy tym sam, kiedy chce jechać tylko na prąd. Wystarczy, że wciśnie przycisk e-mode.

Prezentowany w Tokio model studyjny pokryty jest specjalnym, mieniącym się lakierem Sparkling White z domieszką błękitnych "wiórków szklanych". Także wnętrze, w którym dominuje kolor Ceramic, jest jasne i przyjazne.

źródło: bank prasowy