1611010800 vs 1434232800 page:aktualnosci
Array ( )

Formualrz Promocyjny

Imiŕ i nazwisko*:
Telefon*:
Email:

Podanie w/w danych jest dobrowolne, ale niezbŕdne do obs│ugi powy┐szego zg│oszenia. Wys│anie formularza jest rˇwnoznaczne z wyra┐eniem zgody na wykorzystywanie
i przetwarzanie, w tym rˇwnie┐ w przysz│oÂci, w/w danych osobowych w celach marketingowych i statystycznych przez Porsche Inter Auto Polska Sp. z o.o. z siedzib▒ przy
ul. Po│czy˝skiej 118a, 01-304 Warszawa. JednoczeÂnie przyjmuj▒c do wiadomoÂci, i┐ przys│uguje mi prawo do wgl▒du, wstrzymania przetwarzania oraz usuniŕcia w/w danych osobowych.

Magdalena M▒drzak-Kruszona

Magdalena M▒drzak-Kruszona
Specjalista ds. Sprzeda┐y

tel.: 61 650 15 24
tel. kom.: 606 792 005

magdalena.madrzak@porscheinterauto.pl
Piotr Nowicki

Piotr Nowicki
Kierownik Dzia│u Sprzeda┐y

tel.: 61 650 15 23
tel. kom.: 692 455 197

piotr.nowicki@porscheinterauto.pl
Mariusz Piˇrkowski

Mariusz Piˇrkowski
Specjalista ds. Sprzeda┐y

tel.: 61 650 15 25
tel. kom.: 797 975 545

mariusz.piorkowski@porscheinterauto.pl

Wr├│─ç do Aktualno┼Ťci

2014-10-02

Światowa premiera Golfa Alltracka w Paryżu

- Crossover b─Öd─ůcy po┼é─ůczeniem Golfa Varianta i SUVa
- Na ka┼╝dy teren: Golf Alltrack z nap─Ödem na wszystkie ko┼éa i terenow─ů stylistyk─ů
- Cztery mocne silniki: nowy TSI o mocy 180 KM i trzy TDI z moc─ů do 184 KM

Dziesi─Ö─ç wa┼╝nych fakt├│w dotycz─ůcych ┼Ťwiatowej premiery Golfa Alltracka:

1. Samoch├│d osobowy i SUV w jednym: nowy Golf Alltrack pod wzgl─Ödem technicznym i stylistycznym ┼é─ůczy dwa ┼Ťwiaty.
2. Wszechstronny Golf Alltrack, podobnie jak wi─Ökszy Passat Alltrack, opiera si─Ö na nadwoziu Varianta.
3. Seryjnie ze stałym napędem na wszystkie koła 4MOTION.
4. Profil jazdy Offroad i zwi─Ökszony nawet o 20 mm prze┼Ťwit poprzeczny u┼éatwiaj─ů poruszanie si─Ö poza utwardzonymi drogami.
5. Silniki rozwijaj─ů moc 81 kW/110 KM (TDI), 110 kW/150 KM (TDI), 132 kW/180 KM (TSI) i 135 kW/184 KM (TDI).
6. Wersje 180 KM i 184 KM b─Öd─ů wyposa┼╝one seryjnie w automatyczn─ů, 6-biegow─ů przek┼éadni─Ö DSG.
7. Charakterystyczna stylistyka przedniej i tylnej cz─Ö┼Ťci nadwozia oraz poszerzone nadkola i progi.
8. Zmodyfikowane wnętrze, z oferowanymi tylko dla Golfa Alltracka materiałami i aplikacjami dekoracyjnymi, koresponduje ze sportowym charakterem samochodu.
9. Golf Alltrack pojawi si─Ö na rynku wiosn─ů 2015 roku.
10. Golf Alltrack jest kontynuacj─ů ofensywy produktowej Volkswagena: jest dwunast─ů now─ů wersj─ů Golfa w ci─ůgu 24 miesi─Öcy.

Pary┼╝, pa┼║dziernik 2014 r. - Modelem Passat Alltrack Volkswagen zamkn─ů┼é w 2012 roku luk─Ö mi─Ödzy samochodami przeznaczonymi do poruszania si─Ö po utwardzonych drogach a samochodami na bezdro┼╝a. Teraz nowym Golfem Alltrackiem Volkswagen przenosi t─Ö koncepcje na kolejn─ů klas─Ö samochod├│w. ┼Üwiatowa premiera modelu z nap─Ödem na wszystkie ko┼éa odb─Ödzie si─Ö podczas Mondial de l'Automobile w Pary┼╝u (2 - 19 pa┼║dziernika).

Charakterystyczne cechy Golfa Alltracka to nap─Öd na wszystkie ko┼éa 4MOTION, zwi─Ökszony prze┼Ťwit poprzeczny, nadwozie z poszerzonymi nadkolami i progami, nowe zderzaki i wiele innych element├│w zewn─Ötrznych i wewn─Ötrznych, dost─Öpnych tylko dla tego modelu. Jako jednostka nap─Ödowa oferowany jest dla Golfa Alltracka jeden silnik benzynowy (TSI) i trzy silniki wysokopr─Ö┼╝ne (TDI), wszystkie z turbodo┼éadowaniem i bezpo┼Ťrednim wtryskiem paliwa. Ca┼ékowit─ů nowo┼Ťci─ů w ofercie Golfa jest silnik 1.8 TSI o mocy 132 kW/180 KM. Moc silnik├│w TDI wynosi 81 kW/110 KM (1.6 TDI), 110 kW/150 KM (2.0 TDI) i 135 kW/184 KM (2.0 TDI). W wersjach o mocy 180 KM i 184 KM si┼éa nap─Ödowa jest przenoszona na wszystkie ko┼éa przez seryjn─ů, 6-biegow─ů przek┼éadni─Ö dwusprz─Ög┼éow─ů DSG.

Stały napęd na wszystkie koła

4MOTION. Nowy Golf Alltrack zosta┼é tak zaprojektowany, aby r├│wnie dobrze zachowywa┼é si─Ö na utwardzonych drogach, jak i w terenie. Techniczn─ů podstaw─Ö tej wszechstronno┼Ťci stanowi nap─Öd na wszystkie ko┼éa 4MOTION. System wyposa┼╝ony w sprz─Ög┼éo Haldex najnowszej generacji uaktywnia si─Ö jeszcze przed wyst─ůpieniem po┼Ťlizgu, co prawie ca┼ékowicie wyklucza utrat─Ö trakcji. 4MOTION wykorzystuje przy tym sterowanie wst─Öpne zale┼╝ne od aktualnej sytuacji. Przy niewielkim obci─ů┼╝eniu lub podczas jazdy bez przyspieszania nap─Öd przenoszony jest na przedni─ů o┼Ť, a tylna o┼Ť jest od┼é─ůczona. Takie podstawowe ustawienie pozwala zaoszcz─Ödzi─ç paliwo. W razie potrzeby tylna o┼Ť zostaje do┼é─ůczona w ci─ůgu u┼éamka sekundy przez sprz─Ög┼éo Haldex 5, uruchamiane elektrohydrauliczn─ů pomp─ů olejow─ů. Modu┼é sterowania w spos├│b sta┼éy oblicza optymalny moment nap─Ödowy dla tylnej osi i reguluje poprzez pomp─Ö olejow─ů stopie┼ä zamkni─Öcia sprz─Ög┼éa wielop┼éytkowego. W razie potrzeby, na tyln─ů o┼Ť mo┼╝e by─ç skierowane prawie 100 procent momentu nap─Ödowego.

EDS i XDS.R├│wnolegle do dzia┼éaj─ůcego jako blokada pod┼éu┼╝na sprz─Ög┼éa Haldex, elektroniczna blokada mechanizmu r├│┼╝nicowego EDS, zintegrowana z systemem ESC, przejmuje na obu osiach funkcj─Ö blokad poprzecznych. Dodatkowo Golf Alltrack jest wyposa┼╝ony na przedniej i tylnej osi w funkcj─Ö XDS, kt├│ra przy szybkim pokonywaniu zakr─Öt├│w przyhamowuje wewn─Ötrzne ko┼éa optymalizuj─ůc zachowanie si─Ö samochodu. Gdy tylko uk┼éad elektroniczny rozpozna, ┼╝e jedno z wewn─Ötrznych k├│┼é zosta┼éo zbyt mocno odci─ů┼╝one, uk┼éad hydrauliczny systemu ESC generuje na tym kole odpowiednie ci┼Ťnienie hamowania w celu przywr├│cenia optymalnej trakcji.

Profil jazdy i zawieszenie Offroad. Najnowszy Golf ze zwi─Ökszonym nawet o 20 mm prze┼Ťwitem poprzecznym, profilem jazdy Offroad i nap─Ödem 4MOTION mo┼╝e pochwali─ç si─Ö umiej─Ötno┼Ťciami terenowymi na poziomie przypisywanym zazwyczaj tylko SUVom. Po wybraniu profilu jazdy Offroad aktywowana zostaje funkcja asystenta zjazdu ze wzniesie┼ä (automatycznie przyhamowuje samoch├│d), zmieniana jest charakterystyka peda┼éu przyspieszenia oraz ustawiona zostaje terenowa konfiguracja ABS (inny interwa┼é przy hamowaniu powoduje utworzenie si─Ö klina szutru przed ko┼éami). Golf Alltrack nie tylko oferuje doskona┼ée zachowanie si─Ö poza utwardzonymi drogami i dodatkowe aktywne bezpiecze┼ästwo, lecz jest tak┼╝e idealnym samochodem do holowania przyczepy (masa hamowanej przyczepy do 2000 kg, nachylenie terenu 12%).

Silniki z turbodo┼éadowaniem i bezpo┼Ťrednim wtryskiem paliwa

Jeden TSI, trzy TDI. Jak ju┼╝ wspomniano, nowy Golf Alltrack pojawi si─Ö na rynku z czterema czterocylindrowymi silnikami. Wszystkie silniki spe┼éniaj─ů norm─Ö emisji spalin EU6, a ich spektrum mocy wynosi od 81 kW/110 KM do 135 kW/184 KM. 1.8 TSI o mocy 180 KM. Po raz pierwszy w Golfie Volkswagen oferuje silnik TSI o pojemno┼Ťci 1,8 litra i mocy 132 kW/180 KM (od 4500 obr./min). Ta czterocylindrowa jednostka z bezpo┼Ťrednim wtryskiem i turbodo┼éadowaniem jest idealna dla Golfa Alltracka, bowiem ju┼╝ od 1350 obr./min rozwija maksymalny moment obrotowy 280 Nm i utrzymuje go na sta┼éym poziomie do 4500 obr./min. Seryjnie Golf Alltrack 1.8 TSI b─Ödzie wyposa┼╝ony w 6-biegow─ů przek┼éadni─Ö dwusprz─Ög┼éow─ů DSG. Rozwijaj─ůcy pr─Ödko┼Ť─ç 217 km/h nowy Golf przyspiesza do 100 km/h w 7,8 sekundy, zu┼╝ywaj─ůc przy tym zaledwie 6,8 l/100 km (emisja CO2 158 g/km).

Nowoczesne silniki wysokopr─Ö┼╝ne. Wszystkie trzy turbodiesle (TDI) Golfa Alltracka s─ů silnikami serii EA288. Te zaprezentowane po raz pierwszy w Golfie si├│dmej generacji czterocylindrowe jednostki z wtryskiem Common Rail nale┼╝─ů do najefektywniejszych silnik├│w na ┼Ťwiecie. Mimo r├│┼╝nych pojemno┼Ťci i mocy, zastosowano w nich wsp├│lne istotne modu┼éy techniczne. Nale┼╝─ů do nich mi─Ödzy innymi elementy maj─ůce wp┼éyw na emisj─Ö spalin, jak system wtrysku, do┼éadowanie i ch┼éodzenie powietrza do┼éadowuj─ůcego w module kolektora dolotowego. Zastosowano tak┼╝e nowoczesny system recyrkulacji spalin oraz katalizator oksydacyjny, filtr cz─ůstek sta┼éych oraz katalizator zasobnikowy NOx.

Fascynuj─ůce proporcje. Mimo wsp├│lnej podstawy konstrukcyjnej, XL Sport r├│┼╝ni si─Ö optycznie od XL1. Stylistyka XL1 by┼éa nastawiona przede wszystkim na minimalne zu┼╝ycie paliwa, XL Sport dodaje do tego jeszcze bezkompromisow─ů dynamik─Ö. Specyficzne wymagania dotycz─ůce docisku osi dla samochodu rozwijaj─ůcego pr─Ödko┼Ť─ç 270 km/h oraz parametry nap─Ödu spowodowa┼éy, ┼╝e XL Sport jest d┼éu┼╝szy i szerszy, ni┼╝ XL1: jego d┼éugo┼Ť─ç to 4291 mm (XL1: 3888 mm), szeroko┼Ť─ç 1847 mm (XL1: 1664 mm), a wysoko┼Ť─ç 1152 mm (XL1: 1153 mm). Wyd┼éu┼╝y┼é si─Ö tak┼╝e rozstaw osi - do 2424 mm (XL1: 2224 mm). Ju┼╝ same te proporcje sprawiaj─ů, ┼╝e XL Sport zachwyca wygl─ůdem.

1.6 TDI o mocy 81 kW/110 KM. Najmniejszym silnikiem nowego Golfa Alltracka jest TDI o pojemno┼Ťci 1593 cm3 i mocy 81 kW/110 KM, kt├│ry zu┼╝ywa tylko 4,7 l/100 km (emisja CO2 124 g/km). Maksymalna moc jest dost─Öpna mi─Ödzy 3200 a 4000 obr./min, maksymalny moment obrotowy 250 Nm - mi─Ödzy 1500 a 3000 obr./min. Z tym silnikiem Golf Alltrack 1.6 TDI przyspiesza do 100 km/h w 12,1 sekundy i rozwija pr─Ödko┼Ť─ç maksymaln─ů 187 km/h.

2.0 TDI o mocy 150 KM. Kolejn─ů jednostk─ů w Golfie Alltracku jest silnik TDI o pojemno┼Ťci 1968 cm3 i mocy 110 kW/150 KM. Jego ┼Ťrednie zu┼╝ycie paliwa to tylko 4,9 l/100 km (127 g/km CO2). Dwulitrowy TDI Golfa Alltracka posiada dwa wa┼éki wyr├│wnuj─ůce, dzi─Öki czemu pracuje wyj─ůtkowo spokojnie. Swoj─ů maksymaln─ů moc rozwija mi─Ödzy 3500 a 4000 obr./min. Ju┼╝ od 1750 obr./min dost─Öpny jest maksymalny moment obrotowy 340 Nm (do 3000 obr./min). Golf Alltrack 2.0 TDI osi─ůga pr─Ödko┼Ť─ç 207 km/h, a do 100 km/h przyspiesza w 8,9 sekundy.

2.0 TDI o mocy 184 KM. Z moc─ů 135 kW/184 KM (przy 3500 do 4000 obr./min) Golf Alltrack 2.0 TDI ustanawia nowy rekord: jest najmocniejszym Golfem w nadwoziu Varianta. Dwulitrowy silnik z turbodo┼éadowaniem przekazuje seryjnej 6-biegowej DSG ju┼╝ od 1750 obr./min maksymalny moment obrotowy 380 Nm i utrzymuje go do 3250 obr./min. Warto┼Ťci mocy i momentu obrotowego oraz nap─Öd na wszystkie ko┼éa nie tylko optymalizuj─ů zachowanie si─Ö w terenie, lecz r├│wnie┼╝ umo┼╝liwiaj─ů holowanie przyczepy o masie 2000 kg (hamowana, nachylenie do 12%). Silnik zaadaptowany z Golfa GTD pozwala tak┼╝e na uzyskanie sportowych osi─ůg├│w: przyspieszenie do 100 km/h trwa 7,8 sekundy, a pr─Ödko┼Ť─ç maksymalna wynosi 219 km/h. Golf Alltrack 2.0 TDI zu┼╝ywa zaledwie 5,1 l paliwa na 100 km (134 g/km CO2).

Stylistyka i cechy szczeg├│lne

Wygl─ůd zewn─Ötrzny. Golf Alltrack, z zawieszeniem podwy┼╝szonym o 20 mm, ma nadwozie Golfa Varianta, jednak z wieloma typowymi dla Alltracka elementami, kt├│re wyostrzaj─ů jego charakter. Patrz─ůc z boku, natychmiast zauwa┼╝a si─Ö czarne nak┼éadki poszerzaj─ůce nadkola. Ten element ochronny znajduje si─Ö r├│wnie┼╝ powy┼╝ej prog├│w i w dolnej cz─Ö┼Ťci nowych zderzak├│w. Progi pokryte lakierem w kolorze srebrnym Reflex s─ů sportowo poszerzone i r├│wnie┼╝ pe┼éni─ů funkcj─Ö ochronn─ů. Modele Alltrack wyposa┼╝one s─ů w zaprojektowane specjalnie dla nich 17-calowe obr─Öcze ze stopu metali lekkich Valley. Kolejne cechy charakterystyczne Golfa Alltracka to obudowy lusterek zewn─Ötrznych w kolorze srebrnym Reflex, logo Alltrack na b┼éotnikach, matowa chromowana listwa pod bocznymi oknami oraz srebrne, anodowane relingi dachowe.

Prz├│d i ty┼é nadwozia. Charakterystyczny prz├│d Golfa Alltracka wyr├│┼╝nia si─Ö aluminiow─ů (matow─ů) listw─ů w os┼éonie ch┼éodnicy, si─Ögaj─ůc─ů a┼╝ do reflektor├│w. Os┼éona ch┼éodnicy o strukturze plastra miodu jest czarna, matowa i zdobi j─ů chromowane logo Alltrack. Dolny wlot powietrza w nowym zderzaku r├│wnie┼╝ ma struktur─Ö plastra miodu. Kolejnym elementem stylistycznym, typowym dla Golfa Alltracka, jest poprzeczna listwa w kolorze srebrnym Reflex, rozci─ůgaj─ůca si─Ö przez ca┼é─ů szeroko┼Ť─ç zderzaka i obejmuj─ůca seryjne reflektory przeciwmgielne (ze zintegrowanymi ┼Ťwiat┼éami do┼Ťwietlaj─ůcymi zakr─Öty). Zderzak zako┼äczony jest od do┼éu os┼éon─ů podwozia w kolorze srebrnym; r├│wnie┼╝ zderzak tylny otrzyma┼é now─ů form─Ö z dominuj─ůc─ů os┼éon─ů. Tylne ┼Ťwiat┼éa maj─ů ciemnoczerwone klosze. Wersj─Ö TSI 180 KM mo┼╝na pozna─ç po chromowanych ko┼äc├│wkach dwustrumieniowego uk┼éadu wydechowego, umieszczonych z lewej i prawej strony. Wersje TDI maj─ů z lewej strony chromowan─ů podw├│jn─ů ko┼äc├│wk─Ö uk┼éadu wydechowego.

Wn─Ötrze. Ze sportowo-terenowym charakterem Golfa Alltracka koresponduje doskonale wyposa┼╝one wn─Ötrze. O jego stylu decyduj─ů takie detale, jak obszyte sk├│r─ů kierownica i ga┼éka d┼║wigni zmiany bieg├│w, specjalna tapicerka siedze┼ä z napisem Alltrack na przednich oparciach, aplikacje Dark Magnesium (na konsoli ┼Ťrodkowej) i Tracks (na desce rozdzielczej i w poszyciu drzwi) oraz o┼Ťwietlenie Ambient w drzwiach. Do wyposa┼╝enia seryjnego Golfa Alltracka, jako uzupe┼énienie wyposa┼╝enia Comfortline, nale┼╝─ů mi─Ödzy innymi: automatyczna klimatyzacja Climatronic, diodowe lampki do czytania z przodu i z ty┼éu, o┼Ťwietlenie przestrzeni wok├│┼é n├│g z przodu, system Infotainment Composition Touch, system rozpoznaj─ůcy zm─Öczenie kierowcy oraz tempomat. Elegancj─Ö do wn─Ötrza wprowadza chromowana listwa z logo 4MOTION na pokrywie schowka w konsoli ┼Ťrodkowej, listwy na progach przednich drzwi ze stali nierdzewnej z napisem Alltrack oraz chromowane aplikacje przy prze┼é─ůcznikach i przyciskach (┼Ťwiat┼éa, otwieranie/zamykanie okien, regulacja lusterek). Natomiast sportowymi akcentami s─ů: (opcjonalna) czarna podsufitka i poszycie g├│rnych cz─Ö┼Ťci s┼éupk├│w oraz nak┼éadki na peda┼éy i podp├│rk─Ö lewej stopy w kolorze aluminium.

Volkswagen Golf Alltrack pojawi si─Ö na rynku wiosn─ů przysz┼éego roku.

źródło: bank prasowy