1611356400 vs 1434232800 page:aktualnosci
Array ( )

Formualrz Promocyjny

Imię i nazwisko*:
Telefon*:
Email:

Podanie w/w danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi powyższego zgłoszenia. Wysłanie formularza jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystywanie
i przetwarzanie, w tym również w przyszłości, w/w danych osobowych w celach marketingowych i statystycznych przez Porsche Inter Auto Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy
ul. Połczyńskiej 118a, 01-304 Warszawa. Jednocześnie przyjmując do wiadomości, iż przysługuje mi prawo do wglądu, wstrzymania przetwarzania oraz usunięcia w/w danych osobowych.

Magdalena Mądrzak-Kruszona

Magdalena Mądrzak-Kruszona
Specjalista ds. Sprzedaży

tel.: 61 650 15 24
tel. kom.: 606 792 005

magdalena.madrzak@porscheinterauto.pl
Piotr Nowicki

Piotr Nowicki
Kierownik Działu Sprzedaży

tel.: 61 650 15 23
tel. kom.: 692 455 197

piotr.nowicki@porscheinterauto.pl
Mariusz Piórkowski

Mariusz Piórkowski
Specjalista ds. Sprzedaży

tel.: 61 650 15 25
tel. kom.: 797 975 545

mariusz.piorkowski@porscheinterauto.pl

Na razie wszystko przebiega zgodnie z planem. Trzy pierwsze miejsca należą do kierowców Volkswagena. W kategorii producentów również bez niespodzianek - ekipa Volkswagen Motorsport przewodzi stawce. Przed nami Rajd Szwecji...

... a konkretnie - Szwecji i Norwegii, ponieważ w tych dwóch krajach będzie toczyć się dalszy ciąg rywalizacji kierowców w Rajdowych Mistrzostwach Świata WRC. Przed nami 4 dni (od 12 do 15 lutego 2015 roku) zmagań po ośnieżonych i oblodzonych trasach. Na szczęście, z pomocą kierowcom przychodzi wyjątkowe ogumienie, zaopatrzone w 7-milimetrowe "szwedzkie kolce". Tylko raz w roku, właśnie w Szwecji, w Rajdowych Mistrzostwach Świata stosowany jest ten specjalny model opon Michelin Alpin. 380 wolframowych kolców w każdej oponie wgryza się w zamarzniętą nawierzchnię odcinków specjalnych i zapewnia pojazdowi większą przyczepność niż opony w rajdach na szutrze.

Sébastien Ogier (25 pkt.), Jari-Matti Latvala (19 pkt.), Andreas Mikkelsen (15 pkt.) - tak wyglądają dotychczasowe wyniki najlepszych kierowców po pierwszej rundzie mistrzostw. Wierzymy, że już w najbliższych dniach wzbogacą się oni o nowe zdobycze punktowe.

Dodatkowo, w sobotę (14 lutego) Sébastien Ogier stanie przed szansą pobicia swojego rekordu... skoku samochodem rajdowym, który wynosi obecnie 41 metrów! Chodzi o część trasy zwaną "hopą Colina", nazwaną tak na cześć legendarnego Colina McRae.

Powodzenia i szerokiej drogi!

rallytheworld.com

W drodze po kolejne
mistrzostwo świata WRC

Po dwóch, niezwykle udanych sezonach nadal są głodni sukcesu! Ekipa Volkswagen Motorsport zmierza po raz trzeci z rzędu po tytuł Rajdowego Mistrza Świata. Wszystkie atuty są po ich stronie. Kibicom ekipy Polo R WRC pozostaje więc tylko cierpliwie czekać na ostateczne rozstrzygnięcia...

W 2015 roku Sébastien Ogier, Jari-Matti Latvala i Andreas Mikkelsen walczą dla Volkswagena o upragniony, trzeci z rzędu tytuł Rajdowego Mistrza Świata. Będzie im o tyle łatwiej, że do dyspozycji mają prawdziwą maszynę do wygrywania - Volkswagena Polo R WRC. Samochód został przed sezonem przeprojektowany i starannie przygotowany na podjęcie całorocznych zmagań na trasach rajdowych świata. Poza tym, kierowców i ich niezwykle utalentowanych pilotów nieustająco wspiera cały zespół Volkswagena, z ekipą techniczną na czele.

Ta najważniejsza impreza rajdowa 2015 roku toczy się na drogach i bezdrożach aż czterech kontynentów. Łącznie, zawodnicy uczestniczą w 13 rajdach, począwszy od Monte Carlo, poprzez Szwecję, Meksyk, Argentynę, Portugalię, Włochy, Polskę, Finlandię, Niemcy, Australię, Francję, Hiszpanię - aż po Wielką Brytanię, w której zakończą się wielomiesięczne, mordercze wręcz zmagania.

Volkswagen Rajdowym
Mistrzem Świata 2014!

Poprzedni sezon był dla Volkswagena i jego kierowców niezwykle udany. Po zdobyciu przez nich cennego trofeum w 2013 roku wszyscy czekali na potwierdzenie klasy i umiejętności zespołu w kolejnym sezonie. Udało się! Volkswagen wprost zdeklasował rywali, a Polo R WRC zachwyciło cały rajdowy świat. Jednym z ojców sukcesu był znakomity kierowca Sébastien Ogier, który kierując Volkswagenem Polo R WRC w 2014 roku po raz drugi zdobył najcenniejszy tytuł, jaki przypaść może kierowcy samochodu klasy WRC. To jednak nie był koniec dobrych wiadomości. Volkswagen zdobył również najwyższe w tamtym sezonie laury w klasyfikacji producentów.

Znane powiedzenie mówi, że "do trzech razy sztuka". Wierzymy jednak, że w przypadku tytułów mistrza świata dla Volkswagena, liczba ta zdecydowanie poszybuje w górę.

Obrona tytułu godna mistrzostwa świata!

Poczuj rajdowe emocje!